Ben Bir Kedi Gördüm Yolda Miyav Dedi

Ben Bir Kedi Gördüm Yolda Miyav Dedi. Bir köpek gördüm sonra hav hav hav dedi. “pisti açın, ben de buradayım” dedi.

Güvercin Kuruma Hastalığı Tedavisi
Güvercin Kuruma Hastalığı Tedavisi from shalia.web.app

Tir tir titriyordu, merak ettim yanına gittim. Horoz uyandırdı sabah üüürüüü üü diye. Neler gördüğümü merak eden biraz daha bekler.

Hemen Alıp Veterinere Getirdim, Tedavi Oldu.


Şöyle bir bardak yıkayışının vaktiyle. Ben bir kedi gördüm yolda miyav dedi. Yavru kedi yolda öylece ağlıyordu, bırakmadım.

İğne Battı, Canımı Yaktı, Tombul Kuş Arabaya Koş.


Bir adım daha içeri attım; Bir çevirmen miyav dedi 22 aralık 2021 çarşamba. Kedi, köpek, inek, at, horoz, koyun, ördek, balık.

Sana Da Diyoum Ki 30 Eylül Sonrasını Bekle.


Kayıtsız üye selamın aleyküm herkese hayırlı akşamlar dilerim. Horoz uyandırdı sabah üüürüüü üü diye. O zaman nasıl bir ben olmak istediğime de ben karar veriyorum.

Ben Bir Kedi Gördüm Yolda Miyav Dedi.


Sokakta yavru bir kedi gördüm. Ben bir yalan uydurdum, duma duma dum. Kedi, köpek, inek, at, horoz, koyun, ördek, balık ben bir kedi gördüm yolda miyav dedi bir köpek gördüm sonra hav haaav hav dedi i̇nekten bir süt istedim mööö dedi at geldi sonra akoşarak aağhihihih dedi horoz uyandırdı sabah üüürüüü üü diye koyunlar meee diyor ot.

İnekten Bir Süt Istedim Möööö Dedi, At Geldi Sonra Koşarak Iiiiihhh Dedi.


Koyunlar meee diyor ot yesinler diye. Orada banklardan bir tanesinde uyuya kalan bir kedi gördüm; Bir gün karnında bir şişlik gördüm babama söyledim veterinere götürdük veteriner gaz var dedi ama sanki karnının arka tarafına yakın bir yerde bir sıvı olduğunu söyledi.

Comments

Popular posts from this blog

Kedi Yavrusu Sesi

Kedi Yüz Boyama

Kedi Sakinleştirici Bitkisel