Tarkan Kedi Gibi Sözleri

Tarkan Kedi Gibi Sözleri. Seyre çıkalım o kızıl ufuklarda. Gel vur tam on ikiden öyle bir gel ki bir anda oynasın yer yerinden gel sensiz anlamı yok ne çok özledim ne çok o tatlı telaşı bir bilsen.

Tarkan Aşk Söz Yazarı aşk sözleri uzun
Tarkan Aşk Söz Yazarı aşk sözleri uzun from asksozleriuzun.blogspot.com

Beni sar sarmala da sonra at at. Öyle bir gel ki bir anda oynasın yer yerinden. Bi türlü saadet ne bilemedi.

Ne Çok Özledim Ne Çok.


Gel vur tam on ikiden. Öyle bir gel ki bir anda oynasın yer yerinden. Seyre çıkalım o kızıl ufuklarda.

Al Uçur Kanatlarında, Seyre Çıkalım O Kızıl Ufuklarda Hadi.


Bi türlü saadet ne bilemedi. Tarkan'ın, dmc etiketiyle yayınlanan 10 albümünde yer alan kedi gibi isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te.söz & müzik: Seyre çıkalım o kızıl ufuklarda.

Gel Vur Tam On İkiden.


Sosyal medya hesabından bu müjdeli haberi duyuran tarkan, klipten bir kaç kare yayınlandı. Hadi aşk beni çağır da yanına, tarkan kedi gibi şarkı sözleri, tarkan kedi gibi dinle, kedi gibi sözleri. Düşene bi de sen vur ya.

Gel Vur Tam On İkidenöyle Bir Gel Ki Bir Anda Oynasın Yer Yerindengel Sensiz Anlamı Yokne Çok Özledim Ne Ço.


Ne çok özledim ne çok. Al uçur kanatlarında, seyre çıkalım o kızıl ufuklarda. Bir kavga nasılda hoyrat / savaşırken savrulurken büyüttü hayat / ben sensiz yapayalnızdım / suyum oldu, aşım oldu ama aşksızdım /.

Hadi Aşk Beni Çağır Da Yanına Kedi Gibi Sokulayım Sıcağına.


Kedi gibi klibi için 20 kişi çalıştı. Tarkan şarkıları arasına yeni eklenen kedi gibi şarkı sözleri ve şarkının detayları sizlerden gelen istekler sonrasında sitemize eklendi. Gel vur tam on ikiden öyle bir gel ki bir anda oynasın yer yerinden gel sensiz anlamı sozlerisozu.com yok ne çok özledim ne çok o tatlı telaşı bir bilsen al uçur kanatlarında, seyre çıkalım o kızıl ufuklarda hadi aşk beni çağır da.

Comments

Popular posts from this blog

Kedi Yavrusu Sesi

Kedi Yüz Boyama

Kedi Sakinleştirici Bitkisel